Seiten

2010-09-02

お邪魔してきました☆

2010-08-30 23:53:21 TOSSY Blog Entry

昨日はCCレモンホールにてSugのライブ、




今日は渋谷AXに摩天楼オペラのライブにお邪魔してきました。。







沢山勉強になりました☆






またお邪魔しますね
(* ̄ω ̄)ノ








あと事務所に届いた差し入れ受け取りました。。







ダンボールに沢山の食料品。







みんなで分けました☆







ありがとう(*´ω`)



Header: I came☆


It is live broadcasting of Sug in a CC lemon hall yesterday,

I came in Shibuya AX today in live broadcasting of the skyscraper opera. .

It was studied a lot☆

In addition, I come
(* ̄ω ̄)ノ

I received the present which reached the office more. .

Foodstuffs a lot of to corrugated cardboard.

I distributed it together☆

Thank you!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen