Seiten

2010-09-07

仙台マカナ終了しました☆

2010-09-03 06:15:39 TOSSY Blog Entry


現在無事に都内に着きました。。






見に来てくれたお客さん、遠くから応援してくれたみんな、たまたま見て頂いた皆さん、対バンの皆さん、イベントスタッフの皆さん、マカナスタッフの皆さん、本当にありがとうございました☆







初の箱でしたが、楽しく暴れられました。







イラストとメッセージ、ペタもありがとう☆





今日もライブ。。






暴れていきましょう
(* ̄ω ̄)ノ




Header: I finished Sendai マカナ☆


I arrived at Tokyo safely now. .

Visitor who came to look, everybody whom I supported from far away, who had you watch it by chance, anti-vans, event staff, マカナスタッフ, thank you very much☆

It was the first box, but it was acted violently happily.

As for the illustration and the message, the peta-, thank you☆

It is live broadcasting today. .

I will act violently
(* ̄ω ̄)ノ

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen