Seiten

2010-09-07

インストア 新宿×池袋

2010-08-16 13:05:02 Rito Blog Entry





自主盤倶楽部とBRAND Xでインストアイベントでした。

昨日は暑いなか駆け付けてきてくれてありがとネヽ(´∀`)ノ

単独ってのも久々だし、何より東京でのインストが約半年ぶり。

みんなと触れ合って、生の声を聞けたこと、一緒に笑えたこと、同じ時間を一緒に過ごせなことが嬉しいな☆

浴衣姿もみんな可愛いかった~(//∇//)しかも綺麗っ☆
惚れそうになっちゃうぞ(笑)

俺の浴衣姿どうだったかな?
似合ってた?
関係者の人達曰く、りとくんが一番浴衣っぽくて花火大会にいそうだね。って言われた。笑

誰か花火大会行くか?笑


今回は2会場だったけど、トークに撮影、サインに握手、ビンゴ大会に、急遽心理テスト(笑)まで、盛り沢山だったけど、楽しめてもらえたかな?

俺はめっちゃ×∞楽しかったよヽ(´∀`)ノ

ビンゴ大会は、当選出来なかった子達ゴメンね。
俺の引きが…
なんか申し訳ないです…(>_<) 当たった子達は、私物にサインに大事にしてもらえると嬉しいな♪ あとは、一緒に撮った写真を見ながらニヤニヤしてなさい(笑) てか俺も記念にほしーい☆ あっ俺変な顔してなかった?笑 思い出の写真、俺も見てみたい~☆良かったらメッセージと一緒に送ってもらえると嬉しいなっ☆ 初めての子達も多かったと思うけど、じゃんじゃんメッセージ待ってるね☆ 時間の関係上、答えられなかった質問は、また改めてblogで答えるねん☆ 早くまたインストやりたーいヽ(´∀`)ノ あっ他の会場に比べて、いじられ度が低くて良かったです(笑) Header: In store Shinjuku X Ikebukuro It was an in store event in voluntary board club and BRANDX. Run yesterday while is hot; Ne dated only came to thankヽ(´∀`)ノ What also is after a long absence alone, and it is about a half year since the last in strike in Tokyo above all. I touch everybody and am glad of hyper Gose is that together between having listened to an actual voice, having been laughable together, same time☆ All the yukata figures are pretty, too; won~(//∇//)I am beautiful, besides☆ I almost love you (laugh) How about my yukata figure? Did you become me? A yukata is people something of the person concerned, and that Mr. Ri-like and seems to be good for a fireworks display. What was said. laugh Does a fireworks display go? laugh Though 2 was a meeting place this time, I shook hands for photography, a signature for talking, and was a bingo meet able to have you enjoy it to psychology test in a hurry though various? Truly I enjoyed it × ∞ヽ(´∀`)ノ As for the bingo meet, the boys who weren't able to be elected are sorry. My pull is ... Some ... which I am sorry(>_<)
When the boys whom I acted as have a signature take good care to private properties, I am glad♪

I smirk while watching the photograph which I took together afterward, and do it (laugh)
Heck I'm not even a souvenir Hoshino ー☆
Oh, didn't you do the face that I was strange? laugh
Photograph of the memory, I want to look, too~☆ I am glad when I have you send it with a message if good☆
Though the first boys think that there was many it, I wait for a message lots and lots☆

Concerning time, the question that wasn't answered answers in blog some other time again; don't sleep☆

It is in strike again early they more interested ーヽ(´∀`)ノ

Oh, in comparison with the other meeting places, it was good it was played with, and to be low (laugh)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen