Seiten

2010-09-07

Symphony of lacquer black

2010-08-13 22:56:00 Rito Blog Entry

お疲れさまっ!!
念願のイベント「漆黒のシンフォニー」に出演させて頂きました!!
関係者の皆さんありがとうございます☆
数週間ぶりの関東ライヴ。
駆け付けてくれた皆ありがとう♪
そして久しぶり♪
皆元気だったかな?
久々の子達はうずうずしてたでしょ?
てか中には遠征組もいると思うけど、体調崩したりしてないかな?
改めて言うのも何だけど、遠征ありがとね♪
ホント皆がいてくれるから俺達は頑張れるよ。
なんて言ってみる(〃∇〃)ポっ
会場に来れないキミからの気愛もちゃんと届いてるからね。
メッセージありがとっ♪

今日はステージが広くて、走りまわったまわった。
右に左に、前に後ろに
やっぱ大きいステージは気持ちがいいね(´∀`)
みんなの顔もよく見えたぞ♪
って事は俺の顔も見られまくりですね。笑
初めての子も多かったと思うけど、楽しんでもらえればいいな(^~^)

今日のライブはとても今後の為になった気がする。
やっぱこれから大きいステージが多くなってくるだろうし、
色んなステージで順応できるようにしないとね。
広いステージを想定したステージングの為に体力作りも必要。
それにゲストの方ともお知り合いになれたし、楽しい1日だったな。

さぁ次はインスト!!
私物、何にしよっかなー。
てか何欲しい?(・∀・)笑




Thank you!!
I appeared for a long-cherished event [the symphony of the jet black]!!
Thank you for people concerned☆
Kanto live broadcasting for the first time in several weeks.
As for everybody who rushed, thank you♪
And I am after a long absence♪
Was everybody in good health?
Were the boys after a long absence impatient?
Though the group of expedition thinks that there is it in Heck, don't you break physical condition?
Though it is what to say some other time; expedition Thank You♪
Because there is all the truth, we can do our best.
I try to say how(〃∇〃)ポっ
The mind love from you that can't come to the meeting place arrives properly.
Thanks Message♪

A stage was large today, and ran around; turned around.
In the right in the left before in the back
After all I feel good with the big stage(´∀`)
I saw the face of all very well, too♪
What is it keeps being seen in my face. laugh
Though the first child thinks that there was much it, you should have you enjoy it(^~^)

I have a feeling that today's live broadcasting became very much for the future.
After all big stages will increase from now on and,
I sleep when I can't adapt on various stages.
The physical training is necessary for staging which assumed a large stage.
It was able to get to know with the guest, and it was 1st when it was happy.

OK, the next is an in strike!!
Private properties, any I guess by then.
Heck Do you want what?(・∀・) laugh

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen