Seiten

2010-09-07

普通の日記

2010-09-05 00:07:45 Yuu Blog Entry


今夜はがっつり寝れる!


ここ最近変則睡眠すぎたから

ねだめじゃ(^O^)

ねだめカンタービレ!



意外と寝溜めできる体質。



あと楽しい夢見たいね!笑

昨日はなぜか
大先輩バンドマンにブン殴られる夢見たし(爆

なんでやねん!笑



きっと昨日、
SOMATIC GUARDIANのRYOさんにイジられたせいだ…


メタルの人は帰って下さい散々言われ…笑



もうヘヴィメタル星雲に帰ろうかな\(^O^)/笑



Header: A common diary

I can sleep a whole bunch tonight!

Because irregularity sleep was over in here these days

Well it spoiled(^O^)

Have enough sleeping; a cantabile!


The constitution that can catch up on its sleep unexpectedly.


Is happy more; want to dream! laugh

Why are you yesterday?
Is hit hard by an old-timer bandsman; dreamed and (Burst)

I don't sleep in what! laugh

It is surely yesterday,
It is イジ られたせいだ ... for RYO of SOMATICGUARDIAN

Please return, and the person of the metal is said badly... laugh

Will you already return to the heavy metal nebula?\(^O^)/ laugh

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen