Seiten

2010-08-25

8/20池袋BlackHoleアマノジャクインテット

2010-08-21 09:17:09 Yuu Blog Entry




ツアーファイナル!
ありがとうございました(」゜□゜)」


<セットリスト>
1、空蝉
2、LizRiot
3、more than words
4、「 」がいるから
5、今辛いってことに嘘はつかないで
6、sweet perfume
7、病んでる時に唄う歌
8、もう泣かないと空に誓った日
9、ぐりぐりヘヴィ~



新曲お披露目!

我羇道タオルをグルグルやるやつ!




いやはや、せっかくのファイナルに

多くの方に心配かけてしまい、
ご迷惑かけてしまい、すみませんでした‥

1曲目の終わりで

崇太郎ギターのヘッドと俺のヘッド(笑)が衝突して

血がビューって出て
ばたんきゅーしましたw






本編終了後に病院行って
頭を縫ってきたよ~

初体験でした(;∇;)/痛え


アンコール出たかった‥



とりあえずは頭大丈夫っぽいです。

ご安心くださ!


みんなメッセージやファンメありがと~☆

差し入れや手紙もありがとございます(>_<) また今日も病院行く予定Rock! Header: 8 / 20 BlackHole Amanojakuintetto Ikebukuro The tour finals! expressing thanks (」゜□゜)」
1, a cicada
2, LizRiot
3, more than words
4, Because there is
5, You mean it is not hard to lie Tsukanai
6, sweet perfume
7, Yanderu Toki Ni Utau Uta
8, Mou Nakanai To Sora Ni Chikatta Hi
9, a hard lump are heavy~

A new song announcement!

The guy who does a Gakido towel round and round!


For the, oh, precious finals

I won't do it for worry towards most,
which I put it away for a nuisance and didn't finish‥

By the first piece end

The head of the Shutaro guitar and my head (laugh) But, collide

A view appears blood and
Scroll Frog: If to supply utility w


Go the hospital after the main volume end
I closed the head~

It was the first experience(;∇;)/I get an ache

which wanted to be over an encore‥

I am head boyhood-like first of all.

Relief Please!

All message and thanks Fanme- ☆

Present and letter also Arigatogozaimasu(>_<)

In addition, is going to go the hospital today; Rock!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen