Seiten

2010-08-25

我羇道単独インストアイベントありがとう

2010-08-16 18:15:38 Yuu Blog Entry





たくさんの方々にご来店いただきました!!

暑い中、本当にありがとう!!

かなりの人数と握手したわよ!


各地でインストアイベント回ってきましたが、

今回でラストでした(゜∀゜ノ)ノ


一日に二発イベントやったわけで

なかなか盛り沢山な内容だったw


みんな楽しめたかな?笑



ってか俺の私物プレゼント、

なかなか一般の方には
喜ばれない内容ですみませんでしたw

ギター弦は愛用してるものに間違いないからアレだけど…w






さておき、

カップリングツアーも
ファイナルまであと少し!!


ファイナルの前には19日に
目黒でライブ!

よろしくっ!!



Header: Thank you for a Gakido単独 in store event

I had a lot of people come to the store!!

Thank you very much while it is hot!!

I shook hands with the considerable number of people!

An in store event time came in each place,

It was the last by this time(゜∀゜ノ)ノ



I did two events on 1st

which was very various contents w


Were you able to enjoy all? laugh


Well it is my private properties present,

In very general one
I am sorry by the content that isn't pleased with w

Though because the guitar string must be a thing using habitually, is that; ... w



By the way, I get up,

As for the coupling tour
There is little more it to the finals!!


Before the finals on 19th
It is live broadcasting in Meguro!

Thank you!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen