Seiten

2010-08-25

いよいよ東京インストアイベント

2010-08-15 08:50:00 Yuu Blog Entry


今日は
新宿の自主盤倶楽部と
池袋のBrand Xにいらっしゃい!!


我羇道
単独インストアイベントするよ(」゜□゜)」



今までMoNoLithさんが一緒だったけど

今日は我羇道単独だから
緊張が増すな(笑




そして私物プレゼント企画!


俺の私物、

マジもらっても困るだろうな~っていう私物ww


楽しみにしてて!


いや、

楽しみにしてもらって良いんだろうか…笑



とにかくっ!

ぜひ会いに来てちょんまげ(^O^)


Header: It is more and more Tokyo in store event

hey!
With a voluntary board club of Shinjuku
Come to BrandX of Ikebukuro!!

Gakido
I make an in store event alone(」゜□゜)」

MoNoLith was same as so far

Because it is Gakido単独 today
Strain don't increase(laugh)

And it is private properties present plan!

My private properties,

Private properties which ... which will be troubled even if I get it seriously says ww

I look forward to!

No,

May have look forward to; or ... laugh

Anyway!

Come to meet by all means; and a topknot(^O^)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen