Seiten

2010-08-25

8/13埼玉会館

2010-08-13 19:21:04 Yuu Blog Entry


漆黒のシンフォニー
お疲れ様でした!



広いステージでのライブとなりまして

いつもと違って、
新鮮な感じだったかな?



ライブ楽しかったぜぇ。

<セットリスト>
1、病んでる時に唄う歌
2、シンデレラ
3、もう泣かないと空に誓った日
4、空蝉



今まで主催ツアーで

やたら曲数多くライブやってきたから

今日は少ない感じ(笑




早い時間から
みんなありがとな!



応援メッセージもサンクス。

次は15日、
新宿と池袋のインストアイベントで待ってるぜ(`∇´ゞ


Header: 8/13 Saitama Hall

The symphony of the jet black
Thank you!

It be the live broadcasting on a large stage

Be unusual,
Was it a fresh feeling?

Live broadcasting comfort しかったぜぇ.


1, Yanderu Toki Ni Utau Uta
2, Cinderella
3, Mou Nakanai To Sora Ni Chikatta Hi
4, a cicada


It is a sponsorship tour so far

Because I did a lot of indiscriminate music live broadcasting

Today few feelings (laugh)


From early time
みんなありがとな!


The support message is Sunkus, too.

The next is 15th,
I wait by Shinjuku and an in store event of Ikebukuro(`∇´ゞ

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen