Seiten

2010-08-25

天邪鬼全公演終了しました。

2010-08-21 17:17:36 TOSSY Blog Entry


見に来てくれたお客さん、遠くから応援してくれたみんな、箱スタッフの皆さん、本当にありがとうございました。






幽が負傷するアクシデントがありましたが、それ以外は全て無事終了いたしました。






幽は現在元気です。





ご心配をおかけいたしました。






昨日のライブの詳細はまた後でアップします
m(_ _)m


Header: I finished all perverse person performances.

Visitor who came to look, everybody whom I supported from far away, box staff, thank you very much.

There was the accident that Yuu was wounded in, but was finished other than it safely entirely.

Yuu is cheerful now.

I caused worry.

The details of the yesterday's live broadcasting improve later
m(_ _)m

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen