Seiten

2010-08-25

8/10盛岡ClubChangeWAVE

2010-08-11 08:00:19 Yuu Blog Entry




初の盛岡でのライブ!!


ご来場ありがとう!


個人的にも初の盛岡でした☆



先日書いた通り、
セットリストは俺発案になってて

選曲基準は俺がギターソロ弾いてるかどうか(笑)


<セットリスト>
1、前途洋々
2、ダーリン
3、もう泣かないと空に誓った日
4、病んでる時に唄う歌
5、ぐりぐりヘヴィー
6、LizRiot



ぐりぐりヘヴィーを除くと、
全部ソロ弾いてますね!
(病んでる時に唄う歌はハモりフレーズですが





まぁ

たまにはこんなセットリストもありかなと(笑)


ギタリスト的でいいじゃないの!

みたいな!




はいはいワロス(^0^)/






次は埼玉会館で会おうぜRock!


Header: 8/10 Morioka ClubChangeWAVE

Live broadcasting in first Morioka!!

Thank you for arrival!

It was first Morioka personally☆

As I wrote it the other day,
The list of sets becomes I suggestion (laugh)


1, is promising
2, darling
3, Mou Nakanai To Sora Ni Chikatta Hi
4, Yanderu Toki Ni Utau Uta
5, a hard lump snake
6, LizRiot

When I remove a hard lump snake,
I all flip solo!
(I sing in harmony, and it is a phrase


Oh


There is sometimes the list of such sets, too; with kana (laugh)

I am like a guitarist and am not good!

I want to look!

Crawling ワロス(^0^)/

Next is meeting おうぜ Rock in Saitama Hall!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen